Telefoonnummers

Klantervaringsonderzoek

Gezondheidscentrum Heikant werkt dag in, dag uit aan kwaliteitsverbetering, in samenspraak met onze cliënten. De cliëntenraad speelt hierbij een belangrijke rol. Daarnaast maken wij gebruik van klantervaringsonderzoeken.

Klantervaringsonderzoek 2017

Wij onderzochten in 2017 hoe onze dienst- en zorgverlening wordt ervaren door onze cliënten. Het onderzoek werd via het onderzoeksbureau Amicura uitgevoerd.

Onze conclusies.

Wij zijn blij om te kunnen constateren dat de waardering voor en tevredenheid over ons gezondheidscentrum zeer hoog is. Dit uitte zich onder andere in hoge cijfers voor:

Onze zorgverleners
Onze samenwerking
Vervanging
Toegankelijkheid voor mensen met een lichamelijke handicap en mensen met kinderwagens
Informatie op onze website
Wachtkamer

Ook constateerden wij dat onze cliënten tevreden zijn over onze openingstijden en onze online mogelijkheden.

Wij leerden ook uit het onderzoek onze verbeterpunten:

Onze telefonische bereikbaarheid
Het gebruikersgemak van onze online mogelijkheden voor het maken van een afspraak en bestellen van een herhaalrecept.
De snelheid om geholpen te worden aan de balie
De privacy bij de balie

Met deze verbeterpunten zijn wij aan de slag gegaan en wij hopen dat bij het volgende onderzoek verbetering gemeten kan worden.