Telefoonnummers

Privacy Balie

 

Uit ons klantervaringsonderzoek in 2011 bleek dat veel cliënten de privacy aan de balie niet als “altijd voldoende” waardeerden. De voornaamste oorzaak lag in onze krappe ingang  waardoor bij drukte afstand houden van in de rij bij de balie onmogelijk was. Daarnaast lag de balie dichtbij de wachtkamer waardoor vanuit de wachtkamer meeluisteren mogelijk was.  Wij hebben daarom onze entree en balie verbouwd in 2012.
 

De entree is nu veel ruimer waardoor het voor iedereen mogelijk is afstand te houden bij de balie. Daarbij heeft de balie een plek gekregen die verder af ligt van de wachtkamer.   In ons klantervaringsonderzoek eind 2012 bleek dat veel cliënten de verbeteringen waarderen.  Het kan echter altijd nog beter.  Wij houden ons voor uw tips aanbevolen.
U zelf kunt ook een bijdrage leveren aan uw privacy. Hierbij een aantal tips om uw privacy te verbeteren.
 

Tips om uw privacy aan de balie te verbeteren.
 

  • Een afspraak kunt u het best telefonisch maken en niet aan de balie. Onze assistenten nemen de telefoon aan in een afgescheiden ruimte waarbij meeluisteren niet mogelijk is.
  • Een herhaalrecept kunt u het best via onze  website bestellen of anders telefonisch.  U voorkomt hiermee dat afluisteren bij de balie mogelijk is.
  • Hou afstand bij de balie als er een andere cliënt voor u staat Als iedere cliënt dit doet, komt dit de privacy ten goede
  • Praat zachtjes als u aan de balie iets met de assistente wil bespreken. Cliënten achter u kunnen u dan niet horen
  • Voer geen gesprekken met uw zorgverlener in de gangen. Beperk uw vragen tot de spreekkamer zodat niemand kan meeluisteren