Telefoonnummers
< Terug naar overzicht

Resultaten klantervaringsonderzoek

10-01-2018 Resultaten klantervaringsonderzoek

GC Heikant heeft in 2017 onderzocht hoe onze dienst- en zorgverlening wordt ervaren door onze cliënten. Het onderzoek werd via het onderzoeksbureau Amicura uitgevoerd. Wij hebben hiervan veel geleerd en onze dank gaat uit naar de cliënten die de enquête hebben ingevuld.

Hierbij informeren wij u over onze conclusies.

Wij zijn blij om te kunnen constateren dat de waardering voor en tevredenheid over ons gezondheidscentrum zeer hoog is. Dit uitte zich onder andere in hoge cijfers voor:

  • Onze zorgverleners
  • Onze samenwerking
  • Vervanging
  • Toegankelijkheid voor mensen met een lichamelijke handicap en mensen met kinderwagens
  • Informatie op onze website
  • Wachtkamer

Ook constateerden wij dat u tevreden bent over onze openingstijden en onze online mogelijkheden.

Wij leerden ook uit het onderzoek onze verbeterpunten:

  • Onze telefonische bereikbaarheid
  • Het gebruikersgemak van onze online mogelijkheden voor het maken van een afspraak en bestellen van een herhaalrecept.
  • De snelheid om geholpen te worden aan de balie
  • De privacy bij de balie

Met deze verbeterpunten zijn wij aan de slag gegaan en wij hopen dat u verbetering hierin gaat ervaren.