Telefoonnummers
< Terug naar overzicht

Tips om uw privacy aan de balie te verbeteren.

14-05-2013 Tips om uw privacy aan de balie te verbeteren.

 

De privacy aan onze balie is flink verbeterd na de verbouwing van onze  van de entree.  Deze verbouwing deden wij omdat uit ons klantervaringsonderzoek in 2011 bleek dat veel cliënten de privacy aan de balie niet als “altijd voldoende” waardeerden. De entree is nu veel ruimer waardoor het voor iedereen mogelijk is afstand te houden bij de balie. Daarbij heeft de balie een plek gekregen die verder af ligt van de wachtkamer.  In ons klantervaringsonderzoek eind 2012 bleek dat onze cliënten de verbeteringen waarderen.  Het kan echter altijd nog beter.  Wij houden ons altijd voor uw tips aanbevolen.

U zelf kunt ook een bijdrage leveren aan uw privacy. Hierbij een aantal tips.

Tips om uw privacy aan de balie te verbeteren:
 

  • Een afspraak kunt u het best telefonisch maken en niet aan de balie. Onze assistenten nemen telefonische gesprekken aan in een afgescheiden ruimte waardoor meeluisteren niet mogelijk is.
  • Een herhaalrecept kunt u het best via onze  website bestellen of anders telefonisch.  U voorkomt hiermee dat afluisteren bij de balie mogelijk is.
  • Hou afstand bij de balie als er een andere cliënt voor u staat. Als iedere cliënt dit doet, komt dit de privacy ten goede
  • Praat zachtjes als u aan de balie iets met de assistente wil bespreken. Cliënten achter u kunnen u dan niet horen.
  • Voer geen gesprekken met uw zorgverlener in de gangen en wachtkamer. Beperk uw vragen tot de spreekkamer zodat niemand kan meeluisteren.