Telefoonnummers
< Terug naar overzicht

Vervolg klant onderzoek Gezondheidscentrum Heikant

30-10-2012 Vervolg klant onderzoek Gezondheidscentrum Heikant

Binnen gezondheidscentrum Heikant is een vervolgonderzoek gestart op het vorige jaar gehouden onderzoek “eerstelijnsgezondheidscentra door cliënten bekeken” .  Een door de Nederlandse Consumenten Patiënten Federatie (NPCF) ontwikkeld onderzoek.  Naar aanleiding van het onderzoek van vorig jaar zijn  verbeterplannen opgesteld. De verbeterplannen hadden  betrekking op privacy, wachttijden, telefonische bereikbaarheid, afspraak maken op gewenst moment en bejegening. De bedoeling van het vervolgonderzoek is om te bekijken of de al in werking gestelde verbeteringen tot verbeterde ervaringen leidt.

Het vervolgonderzoek zal naar verwachting tot ongeveer december plaatsvinden.  Uw medewerking helpt ons om inzicht te krijgen in uw ervaringen. Op deze wijze zijn wij in staat onze dienstverlening te verbeteren.