Klachtenregeling
Klachtenregeling
Ontevreden? Bespreek uw onvrede met uw zorgverlener!
Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. U kunt uw onvrede uiten bij uw zorgverlener. U kunt ook uw onvrede melden bij de receptie en vragen of uw zorgverlener contact met u opneemt om uw onvrede te bespreken. Eventueel kunt ook onze “melding ontevredenheid” op onze website invullen of uw ongenoegen uiten via het formulier die u in de wachtkamer aantreft. Desgewenst helpt de assistente bij de receptie u bij het invullen van het formulier.Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.